Wiosenna kampania 50 style




Multibrandowa sieć sklepów 50 style rozpoczyna promocję wiosennej kolekcji zintegrowaną kampanią reklamową. Multimedialny plan akcji zakłada między innymi spoty w telewizji, Internecie, w mediach społecznościowych i w przestrzeni sklepowej. Właścicielem sieci 50 style jest Marketing Investment Group, właściciel m.in. sieci Sizeer oraz Timberland.

 

W całej sieci 50 style ruszyła pierwsza odsłona wiosennej kampania, która potrwa do końca marca. Komunikacja pojawi się w kanałach telewizji Polsat, w Internecie, na witrynach i w instore, a także na stronie 50style.pl. Celem kampanii jest zaprezentowanie bogatej, multibrandowej oferty marki, z której Klienci złożą wiele różnych stylizacji, na wszelkie okazje. Komunikacja opiera się na Hitach Cenowych, dobrze już znanych Klientom 50 style.

 

Pierwsza odsłona kampanii w telewizji Polsat potrwa do 11 marca. Widzowie kanałów Polsat, Polsat Sport, Polsat Film, Polsat Polo Music oraz Polsat Cafe zobaczą w tym czasie 15-sekundowy spot reklamowy prezentujący wiosenną kolekcję dostępną w całej sieci. Spot (dostępny na kanale 50 style na You Tube) będzie wyświetlany przed znanymi formatami t.j. Wydarzenia, Pogoda, Malanowski i Partnerzy, Pierwsza Miłość, Świat według Kiepskich czy Dancing with the Stars.

 

W Internecie, kampania 50 style prowadzona jest na portalu Onet.pl, na You Tube oraz na fanpage’u 50 style na Facebooku. W Onecie, spoty marki (15 i 30-sekundowe) prezentowane będą do 27 marca.

 

Za zakupów mediów oraz kreację kampanii odpowiada w całości Departament Marketingu MIG. Spoty telewizyjne przygotowała firma Smart Studio.

 

Kampania w 50style

 

Lifestyle Line

W tym sezonie 50 style stawia na styl marynarski. Wygodne t-shirty i bluzy, bermudy, apaszki, cienkie kurtki – wszystko w nieśmiertelnych połączeniach: pasy, biel, czerwień i granat. Takie produkty idealnie sprawdzą się nie tylko w nadmorskich kurortach, ale także w codziennych, miejskich stylizacjach. Klasa i klasyka ponad wszystko.

 

Fitness Line

Zdrowy tryb życia, lekka kuchnia i podejmowanie aktywności fizycznej jest teraz na topie. Sportowe marki nie pozostają w tyle i oferują coraz odważniejsze wzory ubrań sportowych i fitnessowych, które sprawią, że poczujesz jeszcze większą przyjemność z treningu. Na uwagę w szczególności zasługuje linia Tropicana marki Lotto, która zachwyci każdą miłośniczkę kolorowych, kwiatowych motywów.

 

Running & Workout

Miłośnicy treningu i biegania mogą liczyć na bogatą ofertę ubrań, akcesoriów i obuwia, przeznaczonego do uprawiania sportu. W 50 style znajdziesz wszystko, co jest Ci potrzebne podczas porannego joggingu, wizyty na siłowni lub wtedy, gdy ćwiczysz w domu. Postaw na oddychające tkaniny, które sprawią, że będzie Ci wygodnie i komfortowo.

 

Kolory i trendy

Lato w 50 style to przede wszystkim intensywne kolory – dobrze widoczne w sportowych butach Feewear, które podkreślą każdą klasyczną stylizację. Ponadto marki stawiają na kolory morza – oprócz stylu marynarskiego jednym z promowanych kolorów jest odcień „royal blue”. Fani klasycznej szarości nie będą zawiedzeni – szary melanż to także jeden z topowych kolorów, który pojawi się w naszych kolekcjach.

 



Dodano: 8 marca 2016